PayTm আৰু Google Pay ৰ পৰা যদি আপুনি ভুলবশতঃ আন একাউণ্টলৈ টকা প্ৰেৰণ কৰে তেন্তে কি কৰিব ?
আমি অনলাইন স্থানান্তৰ কৰিবলৈ PayTm, Google Pay, BHIM, Phone Pay আদিৰ দৰে বহুতো উপায় ব্যৱহাৰ কৰোঁ। কিন্তু কেতিয়াবা আমি দুৰ্ঘটনাক্ৰমে আনলোকৰ বেংক একাউণ্টলৈ টকা স্থানান্তৰ কৰোঁ।
যদি আপুনি বন্ধ একাউণ্ট (Closed A/C) এটালৈ টকা স্থানান্তৰ কৰে, টকাস্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে আপোনাৰ একাউণ্টলৈ ঘূৰি আহে। কিন্তু যদি আপুনি দুৰ্ঘটনাক্ৰমে আন কাৰোবাৰ সক্ৰিয় বেঙ্ক (Active A/C) একাউণ্টলৈ ধন স্থানান্তৰ কৰিছে, আপুনাৰ টকা ঘূৰাই পোৱা কঠিন হ'ব পাৰে।
ভুল একাউণ্ট নম্বৰলৈ প্ৰেৰণ কৰা টকা কেনেদৰে পুনৰুদ্ধাৰ কৰিব? How to recover money, sent to a wrong account number?
যদি আপুনি আন কাৰোবাৰ সক্ৰিয় বেঙ্ক একাউণ্টলৈ টকা স্থানান্তৰ কৰিছে, আপুনি সেই বেঙ্ক লৈ যাব লাগিব য'ত আপুনি টকা স্থানান্তৰ কৰিছে আৰু অভিযোগ দাখিল কৰিব লাগিব।
আপুনি জোৰ দিব লাগিব যে আপুনি দুৰ্ঘটনাক্ৰমে আনৰ একাউণ্টলৈ টকা স্থানান্তৰ কৰিছে আৰু আপোনাৰ টকা ঘূৰাই দিব লাগে।
আপোনাৰ অনুৰোধত, বেঙ্কে একাউণ্ট ধাৰকৰ সৈতে যোগাযোগ কৰিব যাৰ একাউণ্টত আপুনি দুৰ্ঘটনাক্ৰমে টকা স্থানান্তৰ কৰিছে। যদি আপোনাৰ সৌভাগ্য আছে আৰু সেই ব্যক্তিজন যদি ভাল, আপুনি আপোনাৰ ধন ঘূৰাই পাব।
কাৰণ কোনো বেংকে একাউণ্ট ধাৰকৰ (Account Holder) অনুমতি অবিহনে টকা স্থানান্তৰ কৰিব নোৱাৰে। যদি আপুনি অনুৰোধ কৰাৰ পিছতো ব্যক্তিজনে আপোনাৰ ধন ঘূৰাই নিদিয়ে, আপুনি আইনী ব্যৱস্থা ল'ব পাৰে।
আইনী পদক্ষেপত, আপুনি এজাহাৰ জাৰী কৰিব পাৰে আৰু ব্যক্তিজনৰ বিৰুদ্ধে কাৰণ দৰ্শাব পাৰে। আৰু তেওঁক সেই টকাখিনিৰ কথা প্ৰতিবেদন কৰিব লাগিব।
লগতে পঢক:
(১) SMS -ৰ দ্বাৰা SBI-ৰ ATM কাৰ্ড কিদৰে অৱৰোধ (Block) কৰিব - Block SBI ATM Card by SMS
(২) SBI গ্ৰাহকসকলে শাখা কাৰ্যালয়লৈ নোযোৱাকৈ KYC কেনেদৰে আপডেট কৰিব ?
(৩) অনলাইনত কেনেকৈ টকা উপাৰ্জন কৰিব ২০২১ত
(৪) B.Ed কি হয় B.ED কেনেদৰে কৰিব লাগে, নিযুক্তিৰ ক্ষেত্ৰ, চাকৰি কেনেদৰে পাব লাগে।